Pazar, Aralık 14, 2008

Aha! Selimiye solda...

Selamlar,

18.45-Beşiktaş-Kadıköy vapurunda karalama isteği geldi, karaladım... Vapura hızlıca yürürken bir amca ''üzülme fazla, senin üzüldüğün kadar o da üzülüyor...'' dedi gibi geldi yada öyle dediğini duymak istedim... Bu gaip olayı düşünürken sonra da not alayım dedim... Bu zamanlardaki reflekslerimi kontrol eden düşünce altta mevcut sanırım... Buyurun;

''
Farklı olsun istiyorsun... Eskilere benzemesin istiyor, benzemesinden korkuyorsun, fazla yazdırmasın istiyorsun. Biraz kızgın, biraz özlemle okuduğun yazıları taklit ettiğinden endise duyuyorsun... vs. vs. vs. ...

Boşver, şu anda bunları yazmak istediğin için yazıyorsun. Kaleme döküp rahatlıyor, kendince inanılır kılıyor, dayanak kuruyorsun hayallerine...

Vapur'da, Barış Manço'da, bir yanında ''abi atı alan Üsküdar'ı geçmiş...'' diyenler, diğer yanda pencere'de Üsküdar'ı tartışanlar ve sağ önde deli gibi güleni izlemek-dinlemek bile aklından çıkaramıyor...

O zaman durma düşün, keyfini çıkar bu düşün...
''

Tunç

5 yorum:

  1. yine bi ok anlamadım ama sen yazmaya devam et dostum

    YanıtlaSil
  2. ben de okudum okudum bişey anlamadım. gel sen bize eziyet etme de yeni yazılar ekle şuraya :))

    YanıtlaSil
  3. ya zümer sanki yenilerini eklese anlıycaz

    YanıtlaSil
  4. sen de doğru diyosun. anlamicaz belki ama yine de girdiğimizde boşa reklam tıklamış olmayalım di mi? yeni bişeyler okuyalim en azından.

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar çok ortak noktanız var dimi Turgut? Çok iyi de anlaşıyorsunuz?

    YanıtlaSil

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...