Cuma, Mayıs 04, 2007

Zırva ?

Son günlerde olanlar nelerdir, ne değildir; ben bile bilemiyorum, size neler anlatayım? Yine bir soruyla blogun karşına oturdum ve zırvalıyorum... Yok asında zırvalamaya oturmadım, ama giriş için birşeyler yazmadan da olmayacaktı, o şeyler de zırva gibi oldu...

Şimdi asıl konuma dönüyorum... Son günlerde neler oldu diye; birkaç kitap okudum, kimisini bitirdim kimisi yine yarım kalmış durumda... Artık aynı anda birkaç kitap okuyarak zihnime garip antrenmanlar yapmaya çalışıyorum. Nerede kalmıştım, ne demiştik vs. gibi sorularla kitaplarda geriye dönüp hafızama oyunlar oynuyorum...

Aslında hatırlaması gerekmeyen şeyleri fazlasıyla hatırlayan beynimin böyle birşeyin aksine ihtiyacı var ama sanırım yaşamımın şu son döneminde zihinsel acılardan keyif alır oldugumdan böyle yapıyorum...

Son günlerde okuduğum kitaplardan aklıma düşen ve tinggk! diye ses yapan [adımı soyadımı hatırlatmak boş kafalı oldugumu ima etmemde yeterince başarılı bir bağlantı olur sanırım :) ] birkaç cümleyi buraya ekleyip ne düşündürdüklerini kendime saklayarak bu yazıyı sonlandıracagım...
  • Özgürlük kelimesini duyarak ama ne olduğunu bilmeyerek yaşamaya sanki mecbur(mahkum demek daha dogru geliyor nedense bana... kim mahkum ettiyse... :D ) ediliyoruz.
  • Özgürce düşünen ve birbirine dürüstçe davranan insanlar neredesiniz?
  • ... düşündüğün gibi yaşa ...
  • ... dostluğu yakalayıp arkadaş olabilmek herşeyden önemliydi...
Son günlerde kafama takılanlar işte böyle ilginç bir alıntı dizilimi oluşuyordu da; hareketlerinde yalancılık, yapaylık sezdiğim insanlardan dolayı mı, korkaklık, samimiyetsizlik gördüklerimden mi böyle takıldım bu cümlelere yoksa insanlar hakkında düşüncelerim konusunda hatalarımı gösterdiği için mi tam olarak çözmüş değilim.

Bu arada alıntılar hakkında hangi kitaptan hangi sayfa vs. diye bilgi vermeyeceğim, hatta kimin olduğu hakkında bile en ufak bir ip ucu bulamayacaksınız... Yeterince okursanız elbet birgün bulursunuz...

Hoşçakalınız...
Tunç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...