Pazar, Eylül 07, 2008

Selamlar yine...

Bu aralar eskiyen, yeni işimden arta kalan zamanda biraz nette takıldım... Fikrimuhim'den carte'dor yedim ve raporunu kaydedeceğim ve SüperTeklif denen siteye biraz meraktan üye oldum... Yeni iş hedeflerim doğrultusunda yazılım sektörü ve e-ticaret konuları ilgimi çekmeye başladı... Müşteriler ile zahmetsizce sanal ortam imkanlarını kullanarak iletişebilmek büyük bir avantaj ve bu konuda az-çok ama bilgi sahibi olmak istiyor gibiyim...

SüperTeklif sitesinde paylaştıgınız e-posta adresinize reklam yolluyorlar, okuyorsunuz ve puan kazanıyorsunuz... Kazandığınız puanlarla da takı, hediyelik eşya, kitap saat belki de iyi para biriktiririm diyorsanız bilgisayar vs alabiliyorsunuz... Yani kafanızı boşaltmaya internette sörf yaparken biraz da gelir ediniyorsunuz...

Eğer birilerini üye yaparsam ve onlar da reklam okumaya başlarsa onların puanlarından da para kazanıyormuşum... Belki düşünen birkaç arkadaş çıkar diyerekten buraya ekliyorum davet linkimi...

http://www.superteklif.com/SuperUye/SuperUyeFormu.aspx?bid=838f1dc7-04bf-487e-ba8d-bf10ff2dd0b5

İlgililere duyurulur; belki kendime hediye almaktan sıkılıp ileride size de hediye almaya başlarım :). Şaka bir yana ufak tefek alışverşleri netten hediye maiyetinde çözmek bana çok güzel geldi... Size de tavsiye ederim.

Tunç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...