Pazar, Eylül 07, 2008

Toprak Kayması

Merhabalar,

Geçen zamanlarda mahallemde var olan bir yeraltı yapısının nasıl sonuçlar çıkaracağı konusunda araştırma, okuma, sorma sorgulama yapıyordum. Bunu nasıl tespit edeceğimi, nelerden yararlanacağımı vs düşünüyordum. Hatta ders aldığım Okan Hoca'nın biraz bu tür bir konudan da bahsettiğini ve aklımda iyi yer ettiğini hatırlıyorum. Ona danışıp birşeyler yapabilir miyim diyordum...

Zemin özelliklerinin göstereceği farklara göre Yer Radarı, Sismik, Elektrik ve Gravite yöntemleri kolayca kullanabilirim diye düşünüyordum... Sonra da bazı şeylerin ihtiyacım doğrultusunda artık arşivleyeceğim diyordum...

O kadar zaman geçti hiçbirşey araştırıp bulup buraya kaydetmemişim... Ancak az önce nette gezinirken bir haber dikkatimi çekti, onu da ''buraya kaydedeyim artık!'' dedim... :)

Haber Hurriyet internet sitesinden... link'i de böyle; http://www.hurriyet.com.tr/dunya/9840827.asp?gid=229&sz=38046

Bakın okuyun siz de bilgilenin...
Tunç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...