Perşembe, Mart 19, 2009

Zeka Testi

Biraz önce çok özel kanallardan elime bir IQ testi ulaştı. Turkish IQ Test v1.0 diye anılmakta kendileri... Bu IQ testi ve diğer bir sürü IQ testi anket vs sonuçlarının doğru olmadığını, güvenilir olmadığını, karşılaştırılabilir olmadığını düşünüyorum. Ama hazır elime geçmişken bir deneyeyim bakayım ne olacak dedim.

Çözdükten sonra sonuçları beklerken gördüm ki tüm test süresince terbiyesiz benlen dalga geçip duygularımlan oynadı... Sonuçlar alttaki eklenmiş fotoda görülebilir, iyi seyirler, iyi eğlenceler...

Ekran görüntüsünü buraya koymamın bir sebebi de daha ileriki bir zamanda tekrar çözüp ne kadar zeka geriliği olmuş onu görebileyim ve test'in güvenilirliği konusunda bir yorum üretebileyim diye bir belge olması, tekrardan iyi seyirler, iyi eğlenceler... Zeka Testi 2 başlıklı yazıda görüşmek ümidiyle...

Kimden İstanbul'dan Albüm

2 yorum:

  1. bu testi çözmene gerek yoktu.. bana sorsaydın, sana üstün olduğunu söylerdim zaten :)
    Maşallah!

    YanıtlaSil

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...