Perşembe, Ekim 29, 2009

AWK!

Bugün dedim ki!

''Bütün dertleri sırayla çözmeye karar verdim... Ancak hangisinden başlayacağım da bir dert oldu, iyi mi?'' E peki nedir başlıktaki AWK!

Eğer cidden merak edilir, AWK nedir denilirse biraz sözlük karıştırılır... Görülür ki ''uygunsuz'' ve ''Unix'in özelliklerini de taşıyan oldukça güçlü bir yığın dili'' tanımları seslisözlük'te mevcuttur...İlkini aynen ikincisinden de oldukça güçlü bir kısmı alınır ise... ''Oldukça güçlü uygunsuz bir söz'' olarak kullandığım anlaşılır. Son olarakta alfabemizde resmi olarak olmayan W'yu ters yazarsak hislerime tercüman olunur.

Ben şimdi dile getirmeden küfür etmiş oldum sanırım... Bu bir yetenek mi bilemiyorum ama çabama takdir gösterdim biraz...

Neyse, çok ta tak ıl mı yor um... zamanı gelince çözülür elbet çözülecek olanlar, çözülmeyecek ise de zaten uğraşmanın anlamı yok. Salla gitsin beyauu...

Tunç
Blog yazmak nefes almak gibi, nefesini tutmak ise hiç bana göre değil gibi gibi...

1 yorum:

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...