Cumartesi, Kasım 08, 2008

Kısa kısa...

Hey!

Sana sesleniyorum, hani sen okuyorsun ya bu yazıları... benim gibi bir sürü daha yazan insan var burada... Ben de bugün bu insanlar neler yazmış diye gezdim dolaştım, okudum. Bazılarını çok beğendim, bazılarından çok ürktüm... Sen de oku arada... güzel oluyor...

Ondan önce yiğenim ve ablam ile kukla tiyatrosu izlemeye gittik. İstanbul oyuncak müzesinde bir kukla oyunu izledik küçük Derya ile... Oyun 45 dk'lık sürenin ilk 30 dk'lık kısmında yer alırken son 15 dk'lık kısımda televizyon kültürüyle yetişen çocukların beğenisini kazanmak uğruna saçma hale getirilmişti. Önce müzik çalıp hoplama zıplama yaptırtılan ufaklıklar daha sonra da popüler kültürün markaları olan Kenan Doğulu, Tarkan, Serdar Ortaç gibi kuklalar ile eğlendirilmeye çalışılmıştı. İlk 30'dk akıllardan çıkmıştı, yazık olmuştu verilen nasihatlere... Yazık tı!

Son olarak mıknatıs ile ilgili bir site gördüm. Sitede birçok temel deney aleti, birçok büyük oyuncağın çalışma ilkelerini gösteren modelleri gördüm. Güneş pili, motor, röle ve dinamo modellerinin bulunduğu site benim için tamamıyla bir hazine mertebesinde... Sizlere de bu site hakkında bilgi sahibi olmanızı tavsiye eder bana oradan hediye seçmenizi emrederim... :P Link ise burada!

Bu günlük bu kadar, korkarak, eğlenerek ve yorularak geçen bir günün ardından; Bay bay treen, bay bayyyy! diyorum...

Tunç
Dayı

1 yorum:

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...