Cumartesi, Kasım 15, 2008

Soru-Cevap

Selamlar,

Altta yazanlar bir önceki gönderi ile alakalı... Şüpheleri olan bir arkadaşımın soruları ile diğer arkadaşların fikirlerine yönlendirme yapayım dedim.

Sevgilerimle $-) :D


Buddy (15:07):
Titancılar gibi gitmeyelim güme

Tunç (15:09):
yok biz saf üyeyiz

Buddy (15:09):
:S o ne yahu?

Tunç (15:10):
Adam sana geliyor diyor ki; adamın biri bana ürünü tanıt diye para verdi... Bende tanıtıyorum... Sen kendi ayağınla geldin beni masraftan kurtardın... Bunu seninle paylaşıyorum o yüzden...
Tunç (15:11):
Hatta arkadaşların da geldi e o zaman ne duruyoruz? Bunun için de prim verelim sana diyor :)

Buddy (15:11):
:)
Buddy (15:12):
Peki, bunu şimdi buradan değil de yılbaşına doğru İstanbul'a bir uğrayacağım yani 1 ay kadar sonra o zaman yüzyüze konuşsak olmaz mı_

Tunç (15:13):
Yılbaşına kadar 20 milyonluk reklam okurum... Eğer sen de şimdi üye olursan sende 20 kazanır bana da bi 10 kazandırmış olursun...
Tunç (15:13):
Aynı reklamcıdan 20 mi alalım 50 mi alalım? :D
Tunç (15:13):
Hesap bu :)

Buddy (15:14):
Peki ben adam bulmak zorunda kalacak mıyım?
Buddy (15:14):
Yani adam bulma işini becerebileceğimi hiç sanmıyorum

Tunç (15:20):
abi benim adamım sensin, ben, o, şu belki bir de şu.[İsimler şifrelendi]
Tunç (15:21):
Sen, ben 5*10 kişi kendi grubumuzla kazanacağız... Ondan sonra da birgün ödeme aldığımızda oturup beraber patetes bira- iskender kola yapacağız... Bilemedin maket uçak alacak, bir arkadaşımıza darbuka alacağız.
Tunç (15:21):
Fazla ciddiye almadan :) maksat muhabbet-geyik
Tunç (15:21):
Bak bi google reklamları bahanesiyle biz turgutla 3*4 senedir deli gibi blog yazdık...
Tunç (15:22):
Şimdi okuyorum çok eglencelisi çok keyifsizi bir sürü hatıram var içeride... Hatta senin ile yaptığımız bir msn görüşmesi ve düşündürdükleri bile var...

Böyleyken böyle...
Tunç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...