Pazartesi, Şubat 09, 2009

Gezegeni Kaşıkla Kurtarmak

Merhabalar[çikolata parçacıklı, karamelli dondurma tadında],

Aşağıda sizlere bir E-Posta'yı paylaşıyorum. Bu e-posta'yı paylaşmamdaki en büyük neden gönderdiğim bir soruya samimiyetle cevap verme nezaketini gösteren danışman firma yetkilileridir. Ayrıca bilgilendirmesi yapılan ürün'ün Adil Ticaret diye tanımladığı anlayışını da fazlasıyla takdir etmekteyim...

Önce gelen posta, daha sonra da gönderdiğim sorular sonrasında gelen cevap e-posta'sını ilginize sunuyorum... Bu tür bilince sahip firmaların artması dileği ile...

Bu gönderiyi tek posta'da dile getirebilirdim, ancak saygıdeğer bulduğum bir politikaları olduğundan dolayı daha çok yer ayırmak adına 2 ayrı posta ile yer vermeyi uygun gördüm... Birinde[bu gönderi:)], ilk gelen posta diğerinde ise ürünün nerelerde bulunabildiği konusundaki bilgiler sunulmakta; tabii ki ilgilerinize efendim...

Birde sizden küçük bir ricam var, bana bu e-postayı gönderen yetkiliye rahatsız olacağını düşünseniz bile kampanyahakkında dair bir e-posta ile ulaşıp fikirlerinizi iletmeniz... Çevrenin ve sorumluluklarının farkında olan firmalara takdir ve beğenileri ulaştırmanın hepimiz için faydalı olacağı inancındayım.

Tunç

Yetkili e-posta adresi eda.y[bilin bakalım buraya hangi adres gelmeli]excel.com.tr

Sayın Yetkili,

Dünyanın en kocaman parçalı ve en sorumluluk sahibi dondurması Ben&Jerry’s, Chunky Monkey’i hayranlarına iftiharla sunar.

Adil Ticaret’e (Fairtrade) uygun üretilen Chunk Monkey’in satışından elde edilecek gelirin bir kısmı, Ben&Jerry’s ve Doğa Derneği’nin İzmir Gediz Deltası’nda başlattığı ‘Gediz Deltası Koruma Projesi’ne’ aktarılacak.

Projeyle binlerce flamingo ve canlı türü korunacak.

Konuyla ilgili basın bülteni ve görselleri ekte bilginize sunarız.

Gezegeni kaşık kaşık kurtarmak için sizlerin de desteğinizi rica ediyoruz.

Barış, sevgi ve dondurmayla kalın…

Eda K** Y**
Excel İletişim
Danışmanlığı
Hill & Knowlton Türkiye Ortağı
www.excel.com.tr

www.hillandknowlton.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...