Pazar, Şubat 01, 2009

Yeni Gönderi

Selamlar,

Bugün tatilin son günü, yarın yeni dönem tüm hızıyla başlıyor yeniden... Güzel bir pazar günü hafif baş ağrısı ile bisiklete binmekten vaz geçip bu blogu yazıyorum...

İlk olarak http://aklimdanevar.blogspot.com blogundan bahstemek istiyorum, ilerleyen zamanlarda da yandaki kısayol linkinden bu adrese doğrudan ulaşabileceksiniz. Madenci arkadaşlarımdan Murat İşgören'in kişisel blog'u. Yaklaşık 20 gündür etkinlikte olan blog şu ana kadar oldukça okunası, takip edilesi bir görünümde... Turgut'a da link vermesini tavsiye eder bu konuyu kapatırım.

Ayrıca blogumda Google'dan sonra Reklam Store'dan da reklamlar ekledim. Google'dan bir cilet parası bile göremeden bu kadar süre reklam yayını yaptığıma göre tamamen yerli bir firmanın yararına çalışmanın sanırım benim için bir zararı olmayacak. Umarım hayırlısı olur :). Diğer blog yazarı arkadaşlarıma da www.reklamstore.com a ilgi göstermelerini tavsiye ederim. Eğer ilgilerini bu linkler aracılığıyla yaparlar ise benim referans olmam sebebiyle bana da %10 gelir sağlayacakları için oldukça memnun olacağım. O sebeple fazlasıyla ilgi gösterin lütfen :).

Bir de sizlere Murat'ın blogunda gezinirken öğrendiğim siteden, televidyon.com dan bahsetmeyi borç biliyorum. Televizyon izlerken bulamadığınız programların adresi olmayı hedefleyen site, gönüllü ve yetenekli olan adaylara'da kapısının sonuna kadar açık olduğunu ilan ediyor. Ben de yaratıcı bir program içeriği ile kendimi göstermeyi şu andan itibaren hedeflemekteyim neyim.

Tunç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...