Cuma, Kasım 07, 2008

Uyku Tulumları

Haydi yazayım bi dane daha dedim;

Yine nette alışveriş sitelerinde gezerken bir ürünü seçtim ve ihtiyacım olabilecek özelliğe sahip olanları not aldım. Şu anda biraz uzak olsam da, kamp'a doğa'ya vs giderken ihtiyaç duyduğum daha iyi bir tulumu aradım. Tulumun rahat uyku üzerinde etkisi büyük olduğundan birkaç modeli karşılaştırdım. vs. vs. vs. Buraya da ürünleri not alayım dedim...

Türkiye şartlarında yaşanabilecek koşullar ve onları karşılamaya yetecek temel özellikteki birkaç tulumu kendime ve dolayısıyla bahsetmeye uygun gördüm. Yarın birgün almaya karar verdiğimde referans olsun diye buraya da not alıyorum...

İşte burada da ürünlerin adlarını yazacağım valla...

1-)Loap Bivouac Uyku Tulumu -25°C
Ağırlık : 2055 g
Dış Katman : Nylon Durafolio Rip, Nylon Dia Rip
İç Katman : Nylon Taffeta 210T
Dolgu: Thermolite Quall

2-)Loap ST. Laurent Uyku Tulumu -20°C
Ağırlık : 1900 g
Dış Katman : Tactel RipStop
İç Katman : Nylon Taffeta 210T
Dolgu : Thermolite Quallo

3-)Ferrino Nightec 600 Lite Uyku Tulumu NIGG54 -20°C
Ağırlık:1750 g
Dış kumaş:100% nylon ripstop 240T 40D
Astar: 100% nylon ripstop 240T 40D
Dolgu: 900g Thermolite Quallo
Üretici notu;Avrupa Standardı olan EN 13537ye göre derecelendirilmiştir.

Biraz gönüllü reklam biraz amaçlı çalışma oldu bu benimkisi, ilginizi çeker işinize yarar ise ne ala... Hayrını görürsünüz diyore...
Tunç

Not; 3. tulum Hızlıal.com'dan incelenebilir, fiyatı görülebilir...
Link

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...