Perşembe, Aralık 21, 2006

Hatırladım...

Bir süre önce Çağlar ile konuşuyorduk; canı sıkılıyordu nedenini açıklamadığı bir keyifsizlik için ''hala neden kış gelmedi... abi bi yağmura çıkıp ıslansam hepsi geçecek biliyorum ama yağmur yok'' gibi bir sözü aklıma takılmıştı. Bu sözleri bir yerden biliyordum, benim de böyle dertlendiğim bir zaman, yağmurlarda ıslanmak istediğim bir zaman olmuş muydu? Dün akşam(21.12.2006) şefiminde nezaketli katılımıyla gezerken gerçekleştirmek istediğim gibi [sağol şefim! 4 duvar arası olsada ıslandım yeteri kadar!]

Az önce net'te gezinirken Şebnem Ferah'ı gördüm, nete iyice takıldım. İlgili konulara, videolar, şarkı sözlerine vb. baktım. Derken yukarıda anısayamadığım şey ile ilgili bir nokta daha yakaladığımı fark ettim. Pencerenin arkasından dışarıyı izlerken bulutlu gökyüzünde yalnız uşan* bir martı ve ıssız sokaklar gözüme takıldı... Orta okulda Şebnem Ferah ilk albüm yaptığında bana aldığı kaseti dinlemem için veren Selçuk geldi aklıma... [* bu klavye ile yazdığım son blog olacak galiba!]

Selçuk bir akşam apartman önünde, 4 yol tarafında şu anda dalları kesik ve mevsim nedeniyle seyrek yapraklı söğüt ağacı altındaki banklarda ''din ile ilgili basit'' bir konuşma sonrasında küsüp gittiğinden beri aklımda herhangi bir tanıdık gibiydi. Ancak verdiği kaset, o zaman ki müzik sohbetlerimiz, diğer kaset takaslarımız umarım her zaman aklımda olacak. Şebnem Ferah'ı ilk onun sayesinde dinlemiştim ve tabii ki kadın albümündeki Yağmurlar şarkısını da!

Şarkıyı dinledikçe aklımda bir yankılanma oluyordu, sürekli zihnim ''yağmurlar yağsın üzerime!'' diyordu. Nette buldum ve aynı havaya girdim. O zamanlar dinlediğimde bu şarkı neden beni bu kadar etkiliyor ki diye soruyordum. O zamanlar etkilemesinin nedeninden emin olmasamda şimdi nedenini biliyorum. Ben yağmurda ıslanmaktan ileri derecede keyif alıyorum! :( .

Tunç
[sadece bir aktör?]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...