Salı, Kasım 21, 2006

Anlama, Kavrama meselesi...

Elbette herkes aynı yetenekte değil, ancak bu yeteneksizliklere karşı elimizden geleni ardımıza koymamızı gerektirmez... Size burada bir anlama yeteneksizini ifşa ediyorum... Buyurun;



... resimli şekilli bir çalışma sonrasında...
T. B. (00:51):anlasam niye olmasın
T. B. (00:51):da
T. B. (00:52):ordan çiz burdan çiz diyosun
Tunç (00:52):anlayışına z.çayım T.!...
T. B. (00:52):ben ötmem kuş gibi
T. B. (00:52):z.ç abi
T. B. (00:52): :D
T. B. (00:52):kedi gelmez
T. B. (00:52):bokun içinde yaşarım
Tunç (00:52):hımm aferin sana... :D
Tunç (00:53):bana böylece dana demiş oldun sanırım... :D
Tunç (00:53):işte bu da anlayışına z.çmaya bir neden...
T. B. (00:53):yok canım :D
Tunç (00:53):hadi iyi geceler...
T. B. (00:53):saol saol saol



İşte böyle bir iletişimsizlik örneğini de tarihe not etmiş bulunuyorum. Her nekadar saat geç olsa da zeka sınırları içerisinde bir iletişim kuramadığımızın göstergesi olsun bu diyorum... Zaten insanın aklı başka yerde olunca hiçbir zaman başarılı iletişim kurmak mümkün olmuyor...

Tunç
{juzdrd}

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...