Cuma, Haziran 15, 2007

Primus OmniFuel

Daga gidecek bir zavallı, ocagı deneyeyim isini, kirini temizleyeyim diyor... Sonra ocak bir yanıyor, ''Pri'' yanıyor... Harıl harıl yanarken acaba daha ne kadar cosar bu ateş, dağda kibrit ateşi gibi olmasın deyip ne kadar verimli olduğu ''gözlemeye'' çalışılıyor... derken... bir anda iletim hortumunda saçma sapan bir kaçak kartuşu alev topuna döndürüyor... Bu alev topu çok ısınırsa patlayıp ortalıgı mahvedecek, hem bir bomba gibi etki yapacak hem kartuşun parçaları etrafta ilginç etkiler yapacak hem de yangın cıkarabilecek... Bizim cevval genç elinden geleni ardına koymuyor... Siperdeki bombayı karşıya fırlatan asker gibi lüpp olayı hallediyor... Parmak önce kupkuru olup daha sonra sup sulu oluyor... Yani gerçekten bir gözleme yapılıyor, parmak göz göz oluyor...

Fotodaki bir gün sonraki oynanmamış durum... Bu da kayıtlara geçsin... ilk defa bir söz ugruna su toplayan parmagımı dagıtmadım... Böyle bir refleks'i arzuyu bastırabilen ben bundan sonra ne olsa vızz gelip tırıs gider diyorum... Okuyan tüm herkese yeniden mi doğdum? Bu ikinci şans mı? Beni koruyun yardımcı olun diyorum...

Tunç

Saygılarımla :)

3 yorum:

  1. Dağda on kaplan gücündedir derlerdide inanmazdım. meğer şehirde de 10 kaplan kadar, cesur bir arkadaşım varmış. Geçmiş olsun. Bir daha ateşle oynamazsın bu sana ders olsun.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler kardeşim, ilgi gösterip okuyup, yorum yazdığın içinde bir teşekkür daha...

    Nice yorumlara dileğiyle, insanlar okuduğunda farklı bir düşünceye erişiyorsa bunu bilmek hakkımızdır değil mi? :D

    Tunç
    Blog yazarım, yazmayanlar utansın.

    YanıtlaSil
  3. :((( benim bundan haberim olmadı hiç.
    geçmiş olsunnnn tunç :(

    YanıtlaSil

Yayın Başlığı: Herkese Duyurun :P

Başlık yazıyla çok alakalı değil, Blogger'ın Başlık açıklama yazısıyla biraz laf ebeliği... Gelelim konuya; Bir video ve düşündürdükler...